Skadegörare i jorbruksgrödor

Det kändes lite förvånande men väldigt roligt när jordbruksverket  hörde av sig till mig och ville använda en av mina bilder till utbildning. Tyvärr hade jag inte sparat raw kopian, men visst fick de använda den lilla kålflugan om de ville. Idag när jag kom hem fanns boken i min brevlåda.

Nu kan jag slå upp och lära mig massa nytt själv också! 🙂

Om du vill lära dig mer om hur olika skadedjur, svampar och virus kan se ut i dina odlingar så finns boken även här på nätet. Du kan bläddra här: Skadegörare i jordbruket

Min kålfluga finns på sidan 165.

Trevlig helg!

skadegörare i jordbruksgrödor

4 reaktioner på ”Skadegörare i jorbruksgrödor

Kommentera

