2 år på dagen

Såg nu att jag haft den här bloggen i 2 år idag. På slutet har det varit så mycket med jobb och studier att jag inte hunnit med att vare sig fota, skriva eller hålla på med trädgården som jag velat.

Ute är det kalllt och just nu vräker regnet ner, men snart  har jag semester och då kommer sol, värme och tid att finnas i överflöd! 🙂

molntäcke

15 reaktioner på ”2 år på dagen

    1. Klimatförändringar i polära områden. Om jag klarar de två inlämningsuppgifterna så får jag åka med till Svalbard i september. Första är inlämnad och nästa ska in 1:a juli.
      Det är en vidareutbildning för nordiska lärare i ”Naturfag”. Jag hoppas verkligen att det duger det jag skickar in och klarar tentamen som blir då man kommer hem! Annars blir man utan ”reisestötte” och då blir kursen lite dyrare…. 😉

Kommentera

