Vårttecken

Jag hade fått fär mig att årets mars är  extremt varm och tidig, men så upptäckte jag när jag tittade tillbaka att även förra året så tyckte jag likadant i just mars. Det var t.o.m tidigare då. Rabarberna hade börjat titta fram men i år ligger de fortafarande under snö. Det är inte alltid man minns rätt.

15 mars 2014 fotade jag videkissar i gnistrande sol. Det fick bli så i år också. 🙂

videkissar

vide

3 reaktioner på ”Vårttecken

    1. Här var det en extrem kall juni. Det frös t.o.m efter midsommar, men sen blev det varmare. Vi kan ta den varma delen men hoppa över nattfrost på midsommarafton tycker jag. 🙂

Kommentera

