Jag vill också ha ett växthus utanpå huset som familjen Solvarm har

För många år sedan så läste jag om ett hus som var byggt inne i ett stort växthus. Jag tyckte att det var en alldeles fantastisk idé och ända sedan dess har jag tänkt att ”när jag blir stor” så ska jag bo i ett sånt hus. Nu kan man bli inspirerad i denna 7 minuters film där man får se hur det ser ut . Jag tycker fortfarande att det är en alldeles lysande idé. Titta själv får du se!

Den här bilden har inget med det huset att göra utan är en bild av vårt växthus som är en liten utbyggnad på ladugårdsbyggnaden, men tänk att ha det tvärtom…växthus framifrån

mi

6 reaktioner på ”Jag vill också ha ett växthus utanpå huset som familjen Solvarm har

  1. ”Omfamna naturen som om det vore våra egna barn” sa hon till slut. Men vi är ju en del av naturen. Bara en tanke som ploppade upp.
    Det vore en dröm att bo i ett växthus. Helt underbart. Hoppas att din dröm kommer att bli verklighet. Jag håller tummarna i alla fall. Ha en trevlig helg!

Kommentera

