Rörlig jord… :)

Det är alltid lite knepigt när jorden plötsligt börjar röra sig. Det tar ett tag innan man inser att det är ett djur och inte jord…och ja det stämmer löken är stor!

groda_bland löken_2

groda_bland löken

8 reaktioner på ”Rörlig jord… :)

  1. jag såg inte heller! Vad roligt. jag kände lika dant häromdagen när hunden överreagerade på något jag inte såg kamouflerat på marken … 🙂 Hon är valp så hon smakade. Det kommer hon INTE göra igen!

  2. Jag plockade upp vad jag trodde var en gammal sättpotatis i landet för ett tag sen. Mjuk och lite skrovlig… Jag blev väldigt häpen när jag insåg att jag höll i en padda!

Kommentera

