Citronfjärilar gillar också rättika

The common brimstone on a Raphanus sativus in bloom. More macros can be found at Blo-Ma

Blommande rättika är populär som jag skrev igår. Idag lyckades jag få citronfjärilen på bild, men lätt var det inte. Den ville ogärna modella under längre stunder. 🙂

citronfjäril

 

 

22 reaktioner på ”Citronfjärilar gillar också rättika

    1. Tack. Jag tittade just på din bildserie av liljebaggen. Tyvär kunde jag inte kommentera. Säga vad man vill om liljebggarna men vackra är dom, även om de är lite för glupska…

    1. verkligen. Jag försökte skriva på din sida alladeles nyss, men den påstod att jag inte var jag… 😉 Jag tänkte skriva att vi har väldigt lika natur trots att vi bor så långt ifrån varandra, 🙂

  1. De är luriga fjärilarna😊 Vet inte hur många suddiga fjärilsfoton jag har!? De vill dessutom ogärna fälla ut vingarna på bild. Du har ju fått till en riktigt fin bild!
    Kram Milla

Kommentera

