Varför göra det lätt för sig när man kan göra det svårt?

Här försöker en grön bladstekel tugga hål i min fiberduk och lyckas. Lite irriterande kan jag jag tycka. Det hen verkar vilja komma åt är gräslöken strax under som det dessutom finns massor av även utanför fiberduken!

Grön bladstekel är 10-13 mm lång och sägs vara varken skadedjur eller nyttodjur. De bara finns och ser ut som små aliens, men här tycker jag nog att den åsamkar lite skada i alla fall på min fiberduk, men den är så läcker att titta på att det är nästan värt det! 😉

Grön bladstekel äter fiberduk (2) Grön bladstekel äter fiberduk 2

6 reaktioner på ”Varför göra det lätt för sig när man kan göra det svårt?

Kommentera

