I like: Blåbär (bild 144 av 365)

Nu blommar blåbären. Mina amerikanska i trädgården blommar inte, men de ute i skogen. Blåbärsblommor smakar lite blåbär.

Nu hoppas jag på en bra blåbärssäsong. Blåbär är ett av mina favoritbär. Vansinnigt goda och mycket nyttiga!

Bilder som andra gillar en torsdag hittar du här I like

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

blåbärsblomma

8 reaktioner på ”I like: Blåbär (bild 144 av 365)

Kommentera

