Elände (bild 101 av 365)…eller Drunkna i rom är aldrig kul

A tiny insect has drowned in frogspawn.

Den här lilla krabaten uppskattade nog inte att drunkna i grodrom. För hen blev detta ett elände, men för mig blev det början på något nytt. Måste gå tillbaka om några dagar och se om man kan börja se grodyngel!

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

Mer macrobilder hittar du på Blo/Ma

grodrom_ död fluga

 

9 reaktioner på ”Elände (bild 101 av 365)…eller Drunkna i rom är aldrig kul

  1. Det är klart att du måste bjuda oss på grodrommens utveckling 🙂 Jag har ”drivit” upp massor med smågrodor i mina dagar. Det har aldrig slutat att fascinera mig.

Kommentera

