Kryss (bild 124 av 365)

Jag antar att det kan kallas vårväder. Det har varit ömsom strålande sol och ömsom kallt, hagel och snö. Vattenslangen hamnade därför mitt i en hagelskur.

Tomatplantorna som fått stå ute i växthuset över dagen överlevde att få lite snö på sig när jag bar in dom, men det är inte rätt med snö nu…. Det ska INTE vare sig snöa eller hagla nu, i alla fall inte på helgerna. Basta!

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

vattenslang

2 reaktioner på ”Kryss (bild 124 av 365)

Kommentera

