Övning (bild 63 av 365)

Jag försökte fota droppande istappar förra helgen i hopp om att få med en droppe. Så här i efterhand ser jag att jag fick faktiskt med någon enstaka droppe, men bara suddiga varianter. Droppar har inte riktigt blivit min grej …ännu! 😉 ….men övning ger färdighet så nästa vinter kanske jag lyckas få fokus där själva droppen faller också.

Den här helgen kanske jag kan öva mig på att fota mina växter i fönstren i stället. Frösådderna börjar bli rätt stora en del. 🙂

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här,

istappar

5 reaktioner på ”Övning (bild 63 av 365)

  1. Hey. Cool post. There’s a dilemma together with your website in chrome, and you may want to check this The browser will be the market leader and a huge component of other people will omit your great writing because of this issue. cdadaebkeddd

Kommentera

