Rasande (bild 60 av 365)

Den här bilden togs  precis innan snön föll i backen, så jag tycker nog man kan säga att den ”är rasande”.

…och jag vet… balkongen behöver målas om, men den är ju så högt upp…

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

rasande

6 reaktioner på ”Rasande (bild 60 av 365)

  1. Var ett tag sen man såg sådana härliga överhäng! Ja inte är det normalt ute med temperatur som mer eller mindre fått fnatt! Undrar hur länge en termometer tål att slitas så mellan kallt och varmt??? ;D
    Måste vakta min talgboll för att försöka fånga lite av all drama som händer utanför nu när jag är solo igen!!!
    Kram ;D

Kommentera

