Dagsmeja (bild 56 av 365)

Som sagt….denna vinter har inte varit som andra. Vi hade takdropp redan  i januari, men jag lyckades inte fota dropparna då. Jag lyckades inte fota fallande droppar idag heller, men nästan i alla fall. Om jag hade lyckats få till skärpan på ”droppen” så hade man sett att det är den lilla stugan på vår gård som står där..

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

dagsmeja

dagsmeja 2

8 reaktioner på ”Dagsmeja (bild 56 av 365)

Kommentera

