Trädgårdsfärger: Svart

Jag antar att det finns en hel del läckra växter med svarta blommor och blad, men i mitt arkiv är det bara djur av olika slag som har svart färg…

Fler svarta trädgårdsfärger hittar man hos Charlottas trädgård

koltrast ung hane 2

Ung koltrasthane

hönsfjäderdräkt

En av de svarta hönorna

parasitstekelhona

En parasitstekel

tordyvel

En tordyvel

22 reaktioner på ”Trädgårdsfärger: Svart

  1. Härliga insekter även om jag inte med bästa vilja i världen kan säga att jag gillar dom i verkligheten. Tordyveln var så häftig tycker jag
    Ha en fin söndag
    kram Meta

Kommentera

