I like Kiwi

I like kiwi och när jag tittade lite närmare och såg alla frön kunde jag inte låta bli att fundera över om man skulle prova att så och vad som skulle hända då, men jag åt upp den istället. Kanske sår jag nästa gång. Även om man inte får frukter så kanske bladen är goda? Är det någon som provat?

För den som undrar så är det en ekologisk kiwi, då kan man t.o.m äta skalet, men det tilltalar inte mig, så det ger jag till hönsen.

kiwifrön

10 reaktioner på ”I like Kiwi

  1. Snyggt! Undrar om kiwifrön är sådana som måste gå genom en kropp först….om du inte vill testa på dig själv, kan du kanske mata hönsen, ta reda på avföringen och så med ”gödsel” och allt. Värt ett försök 🙂

Kommentera

