Himlen (bild 50 av 365)

Du kanske tror att det här är en svart-vit bild, men inte då. I umeå-trakten har det hittills i februari inte varit en enda soltimme.  Idag var inget undantag. Jag tog en promenad  och himlen var osedvanligt gråvit hela tiden. Nu känner jag att solen kan få dyka upp när som helst om jag får bestämma!

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

himlen

14 reaktioner på ”Himlen (bild 50 av 365)

  1. onekligen ser det ut som en svartvit bild. kan trösta dig med att det ser nästan likadant ut här, fast snö finns det inte mycket av…. hurra! grått är det dock. men snart går världen i grönt…
    aino

  2. Vägen som försvinner var skön. Gråskalan – som inte är en gråskala också.. Har varit nästan likadant här. Men på sistone lite solglimtar – ta i trä 🙂

Kommentera

