”Glas”….eller Frostat glas på naturligt sätt (bild 26 av 365)

Frost is forming beautiful patterns on the windows of my greenhouse. I think these ones look a bit like birds. For more Tueday pictures visit Our world Tuesday

Inne i växthuset så har det bildats de mest urtjusiga mönster på glasen. Just det här mönstret tycker jag påminner lite om fåglar. Vad tycker du?

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

isrosor på glas 4

17 reaktioner på ””Glas”….eller Frostat glas på naturligt sätt (bild 26 av 365)

  1. Åh, så vackert! Jag älskar isrosor! Fast jag tycker att det är svårt att hitta skärpan när jag försöker fotografera dem. Du har dock lyckats.

    Just nu skulle jag gladeligen lämna över citrusträdet till dig. Jag såg fram emot doften, men i dag ligger den som tung migrän över hela vinterträdgården. Det är en fin doft, men jag börjar inse att jag nog inte riktigt tål den.

    Kram
    //Linda

Kommentera

