Uppåt väggarna…eller… nu har det i allafall kommit lite snö (7 av 365)

Finaly some snow but not alot. Still not many hours of daylight.

Vi har inte alls särskilt mycket snö, vilket i sig är ”uppåt väggarna” fel den här årstiden, men den lilla som finns letar sig även upp på väggarna upptäckte jag då jag gick ut i dag. Det är otroligt mörkt ute trots att det var mitt på dagen. Nu längtar jag till ljuset!

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

snö uppåt väggarna

7 reaktioner på ”Uppåt väggarna…eller… nu har det i allafall kommit lite snö (7 av 365)

Kommentera

