”Infruset”…eller….Naturens egna julgranskulor (8 av 365)

A thin layer of ice is covering everything.

Det ligger som en ishinna över det mesta nu. De här infrusna granbarren hittade jag på granen här på gården. Det är förövrigt samma gran där jag såg en enormt Stor hornstekel lägga ägg i somras. Det var en upplevelse! Vill du se bilden som blev resultatet så titta här.

Mina foton i utmaningen 365 foton har jag sammanställt här. Alla andras foton i  utmaningen hittar du här

infrusna granbarr

26 reaktioner på ””Infruset”…eller….Naturens egna julgranskulor (8 av 365)

      1. Kollade nu på macroobjektiv av märket Tamron, bara för att jag blev nyfiken, men det fanns ju flera… 🙂 Vilket har du? Jag är nybörjare i fotovärlden och kan bara konstatera att du tar väldigt fina bilder med det objektiv du har 😉

  1. Ha ha – ägg från stor hornstekel och infrusen grantopp – låter som något från det nya ”naturliga” köket!

Kommentera

