Bikupan kommer närmare…

På tisdagkväll ska jag på biodlarnas årsmöte. Har jag tur kan jag hitta en mentor och få en av de 12 platserna som finns i vår då det är biodlarkurs. Biodlarplanerna blir allt verkligare… 🙂

Biet fotade jag i somras när det besökte min trädgård.

bi pollinerar

6 reaktioner på ”Bikupan kommer närmare…

    1. Jag känner lite som Rune att jag vill inte ha bin främst för honungen utan för pollineringen. Jag kommer nog också att låta dom behålla en stor del av honungen, men så klart vill man ju smaka lite… 🙂

Kommentera

