Blev lite full i skratt…och förvånad…

The reason for me to post this image was when I saw that someone had been searching for ”a picture showing spiders eating humans” and they ended up in  my blog. I found it  a bit funny that google thought of my blog as a way to find such a picture… . However, this is as close as I can get: simply a spider feeding on… .someting… 🙂

 

Jag tycker det är lite roligt att man ibland kan se vilka sökord människor haft som hamnat på bloggen (ja man ser ju förstås inte vem som sökt  på vad!)

Det händer rätt ofta att jag tänker att det var synd att de inte ställde en fråga här på bloggen, för då hade jag kunnat svara.

Ibland blir man lite full i skratt. Som den gången någon sökt på orden: ”Bild på spindel som äter människa”. Då undrar man varför google tyckte att just den här bloggen var ett bra alternativ….

Jag har ingen bild på det, men den här spindeln har planer på att äta i alla fall…… 😉

spindel med skuggaeBild 181 Ljus och skugga i fotoutmaningen 365 foton

5 reaktioner på ”Blev lite full i skratt…och förvånad…

      1. ”Hyresvärd båtklubbsgatan 3” är ganska obegripligt för mig. En annan rolig sökning är ett enkelt blankslag. ”Snärjmåra recept” gör mig också nyfiken.

Kommentera

