Bilder från mars och april

I mitt försök att täcka upp månaderna som gått i fotoutmaningen innan jag började blogga  har jag nu kommit till mars. Det visade sig att mars finns representerad redan i en bild där jag visade hur mitt växthus ser ut.

Nr 7 April  får däremot bli denna bild från Valborgsmässoafton förra året. Det var inga problem att hitta tillräckligt med snö för att vi skulle våga tända en liten valborgsmässoeld.

I vanliga fall är det inte fullt så här mycket snö 30 april, men nästan…

april valborgsmässoeld

Kommentera

